UnitedTears

Bra människor kan ge så mycket energi!

Publicerad 2016-02-18 08:14:22 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Det har varit några riktigt bra dagar nu. Först hade vi ju söndag med sällskap av bra vänner. Vi hade styrelsemöte med bra diskussioner samtidigt som det var effektivt, Dynamiquen hade ett mycket bra första möte. Jag var jätteglad efteråt. En bra grupp har jag fått! Som att dessa event inte vore bra nog hade jag en eftermiddag med besök av Anna! Vi gick och gick och gick (kändes det som), lagade linspaj och fick sedan besök av John som kom och fikade. Det var en eftermiddag och kväll som jag verkligen behövde. Jag kände mig så varm och lycklig i hela kroppen efteråt! Alla händelser med idiotiska människor som jag ventilerade till Markus om häromdagen var som bortblåsta. Alla fruktansvärda huvudvärkar bortglömda. Förkylningar och irriterade bihålor, värkande axlar, ömma fötter, inte värda en tanke. Tänk så mycket det gör att ha fina vänner och härliga människor runt sig som ger en god energi. De senaste dagarna kommer jag att leva på länge! Den lyckan sitter kvar.

(bild lånad från Google)

(bild lånad från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela