UnitedTears

Kvalitet på livet

Publicerad 2016-02-13 22:02:56 i Allmänt, Resor, Studentlivet i Uppsala, Tankar,



Av den anledningen vill jag uppleva världen, olika kulturer, försöka påverka och sätta avtryck. Jag vill inte att livet ska bestå av att betala räkningar och inte leva fullt ut. När möjligheter finns vill jag nyttja dem. Ta tillvara på kontakter, fördelar som finns. Göra det bästa av alla situationer. Besöka alla jordens hörn. I år kommer jag långt med mina Afrikaresor, men hoppas på att komma ännu längre med andra planer och drömmar. Vem vet var jag hamnar!


Det här är också ett sätt att ta tillvara på tillvaron. Nyttja att jag har målarsaker och intresse att måla. Ta mig tid för något som jag tycker är avkopplande. Det fick bli min lördagssyssla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela