UnitedTears

Penicillinkur

Publicerad 2016-02-19 22:50:05 i Allmänt,

Den där förkylningen som jag är så trött på? Lika trött på den än! Egentligen ännu mer nu eftersom jag har börjat känna mig något sämre igen. Idag fick jag äntligen prata med läkaren igen vilket resulterade i en penicillinkur. Hjälper inte det blir det röntgen av bihålorna. Läkaren var inne på röntgenspåret redan idag men valde penicillin först. I så fall har vi gjort det vi kan. Det är mycket meduciner nu. Förhoppningsvis gör det susen! Är så nedrans less på det här. Gråtfärdigt frustrerad. Aldrig får jag vara frisk någon längre period. Nåväl, dags att sluta deppa och göra det bästa av situationen! Jag fick åtminstone bra respons hos sjukgymnasten. Hon såg stora framsteg och var glad och uppmuntrande. Dessutom sa hon att det är kul att jobba med mig eftersom jag är så pass insatt i träning och kan känna när det blir fel, när det gör ont. Det gör att hon kan gå in mer på detalj. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela