UnitedTears

Vilohelg och serier

Publicerad 2016-02-23 12:57:32 i Allmänt,

Efter några dagars välbehövlig vila och familjetid åker jag strax tillbaka till Uppsala. Dagarna har gått oerhört fort. De har inte varit innehållslösa, men samtidigt har jag inte gjort mycket. Mamma och jag var visserligen på vin- och delimässan i lördags. Det var jättetrevligt! Jag tycker verkligen om den. Alltid goda viner att prova, lite lakrits och choklad att smaka och spritglass! Min eviga favorit!

I övrigt har jag försökt att plugga lite, träffat någon kompis, tränat lite, gosat med vovvar och fortsatt att glo på serie! Det verkar för övrigt som att penicillinet har hjälpt! Känner mig inte alls lika tät i bihålorna längre vilket känns helt fantastiskt! Kanske får jag bli frisk nu efter 2,5-3 månader. Det vore helt underbart.

På tal om serier. Gilmore Girls är ju en av mina största favoritserier. Deras rappa kommentarer, härliga relationer och både stollighet och klokhet. Där är jag hemma! Hemma var jag även igår när jag läste tidningen. Jag tycktes inte vara ensam om att gilla Gilmore Girls. Nemis kompis hade en tröja med ett av Lorelais roligaste uttryck, "Oy, with the poodles already". Aldrig ensam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela