UnitedTears

Virvlande

Publicerad 2016-02-12 23:43:38 i Allmänt,



Så känns min hjärna och mitt inre än. Undan för undan lättar det, men det går långsamt. Igår var ytterligare en natt som jag inte kunde sova utan istället började jobba. Varför ödsla tid på att ligga klarvaken när en kan nyttja tiden? Just igår läste jag lite i boken Reporter. Den var riktigt bra! Många bra tips fanns i den. Förhoppningsvis kan jag förmedla dem till redaktionen! När jag kom in i läsningen kom jag på vissa saker jag behövde ändra. Fram med datorn och börja fixa. Ändra i senaste artikeln (fördelen med webbpublicerat), kollat lite med studiecirkel, rensat och ordnat i mappar på datorn samt gjort min del av lathund till styrelsen. Produktiva nattimmar! Pigg var jag ju då inte idag dock. Snarare riktigt trött, på gränsen att känna mig sjuk. Kombinerat med värk i kroppen är ingen höjdare. En tur till gymmet med rörlighet och lättare styrka gjorde dock susen. Träning bör aldrig underskattas! Det är svaret på det mesta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela