UnitedTears

Jag hinner inte med

Publicerad 2016-03-03 09:05:40 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Torsdag? Igen? Hur gick det till när det nyss var fredag? Tiden går verkligen fort när dagarna är fyllda. Den här veckan har jag haft två möten ("ah, så en bra vecka alltså?" säger min granne), seminarium och träffat min studiegrupp. Dessutom har jag pluggat en del själv, förberett inför möte, tränat och ja, tydligen fått tiden att gå. Med tanke på att jag knappt har insett att tiden har gått så fort har jag inte jättemycket uppdateringar än heller. Inser i alla fall att jag snart måste ta tag i mer saker inför Afrika-resan!! Visum, sprutor, sista resan, försäkring... Det och det andra. Ojoj, det är snart dags. Så skrämmande nära att något i mig säger "jag vill inte!!" Fast det vill jag förstås! Det är bara väldigt stort för mig. Spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela