UnitedTears

Höstens magi

Publicerad 2017-08-27 00:30:06 i Allmänt, Jag älskar att springa,

Ja, hösten är nu här på riktigt. På båda hemmaplanen. I onsdags vaknade jag upp till dis och kyla. Temperaturen var knappt över tio grader. Det var magiskt på något sätt. Nästan romantiskt. Trollskogen. Jag gillar hösten. Väldigt mycket.

Under kvällen tog jag en liten joggingrunda. Den var faktiskt förvånansvärt lätt! Jag vet inte vad som hände. Jag har inte sprungit sedan loppet förra veckan, även om jag har hållit mig aktiv. Varken igår eller idag har jag gjort något heller. Bara varit lat, trött. Slarvat med maten. Ändå gick det bra. Sådana turer är bra uppmuntrande. Jag sprang i mina nya, low drop-skor igen. Det kändes lite i knäna, men förhoppningsvis bara tillfälligt. I övrigt är det fantastiskt skönt. De är så lätta. Bilden nedan är från början av turen. Även Uppsala är magiskt. Himlen som skapar konstverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela