UnitedTears

Liten runda i nya skor

Publicerad 2017-08-15 21:22:12 i Allmänt, Jag älskar att springa,

Efter en lång tids uppehåll av löpningen kom jag äntligen ut idag. Med mina nya, low drop, skor! Det var på vissa sätt en skön tur, på andra sätt tung. Mina bihålor är skumma! Vilket de har varit från och till sedan min förkylning i våras, suck. Täta bihålor, allergi, vad det nu är. Svårt att andas ibland åtminstone. I övrigt var det inte helt dumt. Höfterna var inte lika stela som sist. Mina nya skor kändes också sköna. Skogen var fin, och jag bytte håll andra varvet och fick därför ett helt nytt perspektiv. Överlag var det en bra tur. Förhoppningsvis kan, och vill jag, springa Varvetmilen på lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela