UnitedTears

Från Jane till Frank

Publicerad 2017-02-02 19:27:34 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Efter att glott på Jane the Virgin är det dags för det lite seriösare House of Cards. Jag lovade att försöka, lika bra att hålla det. Det är trots allt en mycket bra serie! Om än något tankekrävande. Inte helt optimalt när en spenderar dagarna med att plugga. Den här kursen är krävande. Det uppskattar jag dock. Det är en skön skillnad mot PA-programmet. Utan krav, med läsning enbart för tentornas skull blir det ganska omotiverande. För att vara en A-kurs passar detta mig bra.Jag tvingas ha struktur i vardagen, vanor. Yoga eller löpning på morgonen, följt av plugg. Antingen hemma eller föreläsning. Lite serier och ja, vad jag nu gör på kvällen. Sedan helgen fri. Det är skönt kan jag lova. Kanske skulle jag fortsätta på ekonomispåret...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela