UnitedTears

Äntligen!

Publicerad 2017-06-10 17:41:15 i Allmänt,

När jag såg att en hemsida hade utförsäljning blev jag glad och passade genast på att införskaffa något som jag hatar att köpa: vardagsskor. Jag fick hem ett par riktigt snygga som jag invigde igår. Jag kom hem med tre vacka skavsår ovanför hälen. Jippie, inga skor på några dagar och speciellt inga promenader eller löpturer. Det var ju typiskt! Jag hoppas att de blir bättre så fort jag har gått in dem för i övrigt är de mycket sköna.


Efter flera dagars sug efter rött vin (nedrans hormoner) blev dagens motion att cykla tilm Systembolaget - jag kunde ju inte göra mycket annat när kroppen var trött. Jag hade glömt leg hemma... Lyckligtvis ser jag inte ut som 16 år, utan de kunde konstatera är att jag är över 20 år, men borde ha med leg hädanefter. Phew! Jag fick mitt röda vin. Och lite cider. Och möjligheten att använda min kameleontöppnare som jag köpte i Uganda, täljd av min vän Oscar. En skön kväll väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela