UnitedTears

Den 25-åriga gamlingen

Publicerad 2017-06-05 16:30:27 i Allmänt,

Wow, min kropp värker. Något väldans mycket. Tydligen tyckte någon i min hjärna att ett kickbox cardio pass (YouTube) var en bra idé. Det var ju roligt, och jobbigt - svetten rann och jag behövde lite fler pauser än vad passet hade i sig. Eftersom jag har saknat boxpassen som jag brukade gå på för några år sedan, och eftersom jag är otålig, körde jag det här passet som uppvärmning inför torsdagens boxpass på gymmet. Idag ångrar jag nästan det beslutet. Även beslutet om att gå på box. Jag älskar träningsvärk, men alltså... någon måtta va? Agda 80 år som behöver katapultstol för att ta sig upp. Det är jag idag det! Trots att jag var på yoga imorse. Fast vänta nu! Yogan var på gymmet, klockan elva på en måndag. Är inte det pensionärstiden? Jag kanske gick in och åldrades en sisådär 65 år?! Vad har jag gett mig in på??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela