UnitedTears

Måste jag röra mig igen?

Publicerad 2017-06-22 21:55:24 i Allmänt,

Jag har rört mig nog för resten av mitt liv. Jepp. Så är det! Kan jag välja mellan att cykla eller åka bil väljer jag oftast cykel, om sträckan är rimlig. Idag jublade jag nästan när min syster sa att pappa skulle hämta henne efter träningen. Jag var så trött att jag knappt kunde röra. Pappa fick lyfta upp och ned cykeln från bilen och vad jag fick låta för att ens få cykeln i förrådet. Slut i rutan är vad jag är. Fast jag har haft tur också! Imorse med bakningen och att ingredienser fanns, annars gör de aldrig det när en spontant kommer på att en ska baka. Det blev bra. Jag hann med det jag ville hinna med och ja, hade med andra ord flyt! Det enda jag känner nu är: nu vill jag sova, sova så sött... annars blir jag knäpp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela