UnitedTears

Varför ska det vara rubrik jämt? Det är ju omöjligt att komma på en bra...

Publicerad 2017-06-21 17:12:01 i Allmänt,

Från de senaste dagarna finns det egentligen inte särskilt mycket berätta. Jag har umgåtts lite med vänner, promenerat, tränat en del, sovit lite och har haft ett varierande humör. Jag har varit både i stan och på Landet, bakat tårta, yogat på gräsmattan och haft det skönt i solen. Lite det ena och det andra helt enkelt. Eftersom vädret har varit underbart har det växt och knakat i det gröna. Solen har legat på sjön, vågorna har skvalpat och vinden har gett synsvårigheter. När det blir så här fint ute tar jag gärna bilder. De ser likadana ut hela tiden, men jag gillar dem ändå. Bilderna nedan är både från idag och andra dagar. Mer än så har jag nog inte att säga just nu. Jag njuter av sommaren helt enkelt!


Kommentarer

Postat av: Dess

Publicerad 2017-06-21 18:53:18

Haha, jag sympatiserar så med rubriken! Så svårt att komma på vad man ska namnge inlägget.
För övrigt så tycker jag att det låter ganska bra, ta det lugnt och vila upp sig!

Svar: Haha, tack! Visst är det hopplöst. Vilan var även välbehövlig.
Alexandra / Lexii

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela