UnitedTears

Schlutt på energi

Publicerad 2017-03-03 13:47:23 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Efter intensivt pluggande och en del stress tog energin slut. De senaste dagarna tar jag försökt att plugga, men det har inte gått särskilt effektivt. Min kropp och knopp behövde vila. De mådde inte alls bra till slut. Trots att jag har haft strikt pluggförbud under helgerna. Nu ska jag ta en välbehövlig paus hos föräldrarna. Det ska bli skönt! Sedan väntar Uppsala igen och intensivt arbete med en gruppuppsats. Snart är den här delkursen slut. Den har varit hektisk och dåligt planerad men till stor del lärorik och rolig också. Nu ser jag dock fram emot att avsluta den och gå på de matematiska delarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela