UnitedTears

Soffliggandes

Publicerad 2017-05-16 16:17:55 i Allmänt, Jag älskar att springa,

Här hamnade jag. Liggandes i soffan till och med med täcke och kudde. Från ingenstans kom Feber på besök igår. Hen hade med sig lite vänner som jag inte är helt säker på att jag uppskattar. Att vakna upp imorse var inte det roligaste som jag har upplevt. Det har fått bli en del tabletter för att inte må alldeles för kasst. De verkar än vilket i alla fall har gjort att jag har kunnat både dricka och äta. Vilken förberedelse min kropp vill ge mig inför loppet som är på LÖRDAG. Nu på lördag. Den här veckan. Om FYRA dagar. Det är ju inget att göra åt saken annat än att vila. Förhoppningsvis gör det här mig starkare och mer full av energi än vad som annars hade varit fallet. Kanske blev jag attackerad av en nyckelpiga som kommer att ge mig superkrafter. På fredag kommer jag i alla fall sätta mig på tåget mot Göteborg och på lördag kommer jag att stå redo med nummerlapp för att springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela