UnitedTears

Grekland

Publicerad 2017-10-07 19:04:25 i Allmänt, Resor, Studentlivet i Uppsala,

Nu har det varit tyst här ett tag med anledning av att jag har varit upptagen med det ena och det andra. Främst är det "det ena och det andra" som gör att det känns som att det har varit mer än det har varit. Efter en lång vecka är jag nu på Grekland. Rhodos. Med min syster. En vecka där vi hoppas på mycket sol och värme! Lite avkoppling och energi så här i hösttider. Jag önskar att jag hade kunnat lämna studierna hemma, men lyckligtvis (just i det här scenariot) har jag inte jättemycket att göra. Någon timmes läsning varje dag och jag kommer klara mig galant. Utöver det kan jag läsa min skönlitterära bok istället - det har jag saknat.


Än så länge har jag fått ett gott intryck av där vi är. Det är fräscht, om än lite slitet, maten är fantastisk och vi har havsutsikt! Jag tror att jag kan trivas här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela