UnitedTears

Konstig helg

Publicerad 2017-10-01 16:31:45 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Den här helgen har varit konstig. Riktigt konstig. När jag kom hem i fredags låg jag i soffan hela kvällen innan jag gick och lade mig redan innan tio. Igår fortsatte dagen i soffan. Hela dagen. Förutom en utflykt till Ica som fick mig på dåligt humör. I tre timmar låg jag under filten och på soffan och slumrade. Ända till klockan tio då jag gick tillbaka till sängen och somnade runt midnatt. Jag vaknade runt åtta, nio men låg kvar till efter elva. Jag förstår det inte. Den här extrema tröttheten! Tidigare idag tog jag mig upp och gjorde lite yoga åtminstone, sökte efter artiklar till skolan och sökte ett jobb. Den nya, varma löpartröjan är på och jag gör mig, sakta men säkert, i ordning för att ta mig ut för en liten joggingrunda. Sedan blir det nog en till stund på soffan innan läggdags. Jag hoppas att det här ger mig energi för ett tag framöver! Det behöver jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela