UnitedTears

Ett nytt rum

Publicerad 2017-09-20 15:17:30 i Allmänt,

För några veckor sedan bestämde jag mig för att göra om sovrummet. För att kunna genomföra min idé behövde jag bli av med den stora fåtöljen som stod i sovrummet. Den blev ju äntligen upphämtad i måndags. Igår kunde jag därför äntligen åka till Ikea och köpa sängborden som jag var ute efter. Ett bord sattes ihop igår, men tröttheten var för stor och det andra fick vänta till idag. Nu är det dock klart. Sängborden uppe, mattorna utrullade, sängen bäddad med det nya överkastet. Ett nytt rum. Med mjuka mattor för när någon blir utsparkad!


Jag måste säga att jag är mycket nöjd! Nu ska jag bara fundera på om jag ska skaffa matchande bordslampor eller låta det vara som det är.


PS. Tavlan ska flyttas till mitten av sängen. Jag vill inte göra det ensam utan måste vänta till ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela