UnitedTears

Torsdag? Hur?

Publicerad 2017-09-28 16:57:28 i Allmänt,

Hur det gick till vet jag inte, men på något sätt har det blivit torsdag igen. Torsdag, ny kursstart och dans. Den senaste veckan har gått oerhört fort! Samtidigt känns det som en evighet sedan jag var i Stockholm med mina syskon. Det är konstigt. Antagligen är det för att jag har suttit med näsan i böckerna i flera dagar för att skriva hemtenta. Sex dagar av intensivt pluggande från morgon till kväll med några pauser. Jag förstår inte själv hur jag orkar, men fokuserat har det för det mesta varit. Fokuserat och produktivt. Jag satte ett mål att skriva en fråga om dagen, vilket jag höll i snitt. Det gav mig gott om tid att läsa igenom igen, fixa referenserna och lägga till eller ta bort text. Igår kväll skickade jag in den. Idag är jag trött. Att plugga idag har inte gått enkelt. Tänkte försöka läsa lite eftersom jag har möte på morgonen och vill åka till Stockholm efter det, och helst inte plugga under helgen. Nåväl, jag har försökt läsa. Det får räcka. Det ska bli roligt med lite dans att skingra tankarna med. Förhoppningsvis blir den lik dansen förra veckan för det var roliga grejor det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela