UnitedTears

B-uppsatsen klar!

Publicerad 2018-01-10 08:47:37 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Äntligen har B-uppsatsen lämnats in! På fredag väntar opponeringen och sedan är B-kursen klar. Det var nervöst och pirrigt att trycka på "skicka" igår, men samtidigt en lättnad. Min kropp orkade knappt med gårdagen. Jag mådde inte bra när jag vaknade och när allt var färdigt kom huvudvärken som ett brev på posten. Det blev inte mycket gjort igår. Jag tog till och med bussen när jag skulle uträtta ett par ärenden i stan. Ett par sockerkakor bakades dock på kvällen och lite enkel yoga utfördes innan läggdags. Det var allt.

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag iväg till Akademiska och kolla astman. Om jag har tur kommer jag att bli piggare idag och orka ta en joggingrund. Annars blir det ytterligare en lugn dag med läsning av opponeringsuppsatser. Det kan vara likasåväl välbehövligt. Vilan och lugnet alltså. Inte uppsatsläsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela