UnitedTears

En ljuvlig omgivning

Publicerad 2018-01-14 20:13:12 i Allmänt, Jag älskar att springa, Studentlivet i Uppsala,

(null)

Himlen var fantastisk häromkvällen. Magisk. Men ack så svårfångad på bild. Det låg som ett täcke över allt. Med en gnutta vanlig himmel nedanför.

Även om jag älskar snö och vinter är jag fortfarande av åsikten att vinter ska vara innan jul, sträcka sig in i januari och sedan försvinna. När den kommer så här sent brukar den dröja sig kvar alldeles för länge. Nåväl, väderguden vet väl vad hen gör. Det blir ändå fint när snön kommer. Igår var jag ute på en joggingtur och fick se mycket fint. Det var, för mig i dagsläget, en lite längre sträcka och jag valde att ta det som en liten upptäcktsfärd. När jag såg något fint eller intressant stannade jag upp. Några fina bilder fick jag på köpet. En härlig runda där jag fick testa gränser och få njuta av omgivningen.

(null)

(null)

(null)

(null)
Den här bilden är från tidigare i veckan. Det var mycket kallt och frosten täckte träd och mark. Slottet var omringat av detta fina. 

Nu är jag för övrigt klar med B-kursen. Det var en lättnad utan dess like! Nästa termin bjuder på C-uppsats och ett nytt jobb och förhoppningsvis annat roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela