UnitedTears

Om..

Publicerad 2018-01-24 23:28:13 i Allmänt, Jag älskar att springa, Studentlivet i Uppsala, Tankar,

..alla mina dagar skulle vara som denna skulle jag aldrig aldrig ha en tråkig stund.

Om motivation till att läsa alltid låg på den här nivån skulle jag ta mig igenom mycket mer litteratur, mycket mindre smärtsamt.

Om energin alltid låg på den här nivån skulle jag... nog vara övertränad. Okej, energin är bra, men kanske inte varje dag. Någon gång är det ju bra att vila också. Okej...

Om alla läkare var lika bra som den jag träffade idag hade jag aldrig kommit hem med fler frågor än när jag gick dit.

Om alla dagar bestod av samtal som de jag hade idag skulle jag alltid sväva på moln och vara glad.

Om alla löpturer lämnade mig så här euroforisk skulle jag springa konstant i jakten på den känslan.

Om alla löpturer var som denna hade jag varit en ultralöpare vid det här laget.

Om alla dagar var som denna skulle jag nog bli trött till slut, men vilken bra dag det har varit. Produktiv och lugn. Stillasittande och aktiv. Allt av det bästa. Vilken natts sömn det kommer att bli!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela