UnitedTears

20 oktober, ruggebugg

Publicerad 2008-10-20 20:02:15 i Allmänt,

Ysch, ysch, sikket väder! Blåst och regn och God knows what. Att stå och vänta på bussen var inte kul kan jag ju säga! Kaaallt! Sen fick jag gå en bit från bussen och hem också innan mamma kom. Hade nämligen sagt att det inte var nödvändigt att hon skulle hämta mig om hon hade annat för sig så, jag började knalla på. Jag ångrade mig fort och ringde mamma ändå. När jag kom hem såg mitt hår förjävligt ut, och jag kunde knappt reda ut det, så skoj. Nej, inte så jätte, men det är mysigt att komma hem då i alla fall och dra på sig lite myskläder, ta en kopp kaffe och gå upp till rummet och tända lite ljus. Tanken var att jag skulle plugga lite kemi, inför provet på onsdag. Så bra det gick. Klockan är nu kvart i åtta och jag har fortfarande inte gjort ett skit. Pluggisen nr 1 är jag! Kanske inte förresten. VG på matte fick jag åtminstone, inte illa gjort för att vara sämst på matte!
Sofia, vad sägs om en lite amatör översättning på det hela, till engelska? Så gott jag kan ;)

Yiek, yiek, what a weather! Wind and rain and God knows what. To stand and wait for the bus wasn't fun, I tell you that! Coooold! Then I had to walk from the bus and home too before mum came. Had told her that it wasn't necessary for her to pick me up if she had other things to do, so I started to plod on. I regretted that quickly and called mum anyway. When I got home my hair looked awful, and I could barely get it straight, very funny. No, not really, but it's cosy to get home then at least and put on some soft clother, take a cup of coffee and go upstairs to my room and light some candles. The thought was for me to study som chemistry before the exam on Wednesday. So well that went. The time is know a quarter to eight and I still haven't done a shit. No 1 nerd I am! Perhaps not, by the way. I got VG on my maths exam at least, not bad done for being the worse mathematic!

Nej, time for studying so I won't get failed on the exam. I wouldn't like that. So...
Bye!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-10-23 19:29:59

hahahah!

du jag orkade inte ens kolla på den engelska biten xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela