UnitedTears

21 februari, Welcome Disney!

Publicerad 2009-02-21 21:52:04 i Allmänt,

Nu så! Nu är Disney hemma! Det gick jättebra att hämta honom. Han var lite orolig och gnällig i början, men efter ett tag, när han låg bak hos mig, lugnade han sig och sov nästan resten av resan. Även om han inte sov så var han åtminstone lugn. En så liten go krabat. Direkt när han kom hit kände han sig som hemma. Inga problem med att utträtta sina behov, äta och dricka. De andra hundarna började han busa med direkt också. Så nu är det ett väldans liv där inne, för han tar sig ton mot de äldre. Få se hur länge de låter honom göra det innan det är dags att börja uppfostra. Antagligen när de väl insett att han är här för att stanna! Bilder har jag tagit så kameran är helt trött. Och pappa också för den delen. Han orkade till slut inte med den förbannade blixten som var så jobbig.
   Undrar nu om jag imorgon när jag vaknar kommer minnas att vi har en till liten bebis i huset, eller om det är alldeles för overkligt för mig att förstå.

När vi kom hem hit förut, då såg vi att det hade snöat en hel del. Det blev helt enkelt till att ploga en ny väg ner till huset från bilen. Och det samma för mig från mitt hus till det stora.

Nej, nu ska jag in och kolla hur det gick i Melodifestivalen. Min favorit är ALLTID BWO! Hoppas de gick direkt till final, även om låten inte var den bästa kanske. Jag måste erkänna att EMD var riktigt bra. Lite coolt framträdande var det där.

Just nu krånglar det med att få upp bilder, så det får komma en annan dag. Om jag inte hinner imorgon får det blir när jag kommer hem från The Big Apple.

Ha det bra!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela