UnitedTears

30 maj, se där så det kan bli!

Publicerad 2009-05-30 21:14:21 i Allmänt,

Whippet race tävling idag då! Hemmatävling dessutom. Gick superbra! Pricken blev dock varnad och fick inga poäng, men det är ju inte hela världen, inte för oss här hemma i alla fall, för han sprang jättebra ändå! Han hamnade i A-final även om det fanns så många riktigt snabba hundar med, så jag är stolt över honom. Vann gjorde Göran (skrev visst fel förut, förlåt!) och Katarinas Ozzy, så grattis till honom! Maries vovvar var också jätteduktiga!!
 I övrigt kom dessa tre person hit igår, vilket var trevligt. Disney fick träffa både sina mamma och två av sina syskon så det var livat här kan jag säga!
   Tillbaka till idag. Vädret har varit toppen! Solen sken och det har varit varmt, men ändå inte så där potthett. Tycker jag i alla fall. Dock stekte solen ordentligt, så efter en liten stund uppe vid gropen hade jag en rejäl bränna på ryggen! Jag som inte brukar bränna mig, som jag sa imorse. Aja, that's life! Jag får väl hoppas att det lägger sig och blir lite brun nyans istället.
   Eftersom det vara hemmatävling hjälpte jag till som funktionär och hoppade omkring lite. Satt i gropen, tog ned flaggor och krattade, sen var jag vid starten och prickade av hundarna som kom, och samtidigt fick jag springa upp och hämta några av våra hundar och dessutom starta en "lättstartad" hund. Jo tack, jag håller nog inte med där, hehe!

Seriöst! Jag måste lära mig sova på kvällarna! Det är ju toppen när jag är supertrött om dagarna och inte ens kan koncentrera mig i skolan. Hm... Men det är så här det brukar vara innan sommarlovet. Men, jag är glad i alla fall så det får väl gå an då. Med glad menar jag ju så klart övertrött!

Okej, känns bra! Satt och grejja här på datorn, skrev på det här inlägget, lyssnade på Beethoven på Spotify, Internet i övrigt och la över bilder från kameran. Och så vispgrädde så började allt hacka och det blev bluescreen och så kraschade datorn! Bara så där, utan anledning! Jag blev nästan rädd att den skull explodera också, eller i alla fall börja ryka eller vara totalt oanvändbar. Men här sitter jag altså igen och skriver, och försöker mig på allt ännu en gång. Förhoppningsvis blir det lite bilder här också snart!

Tomat, men borde satsa på pepparkaka och inte kräfta. Går bra med morotspigment!


 


Disney's syrra, Prickens dotter, Gullan, som är väldigt lik de båda i övrigt!



Brorsorna busar!
Och det var vad jag hade att bjuda på idag. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Bye!

Kommentarer

Postat av: Marie Sandberg

Publicerad 2009-05-31 01:11:49

Hejsan Alexandra!

Tusen tack för en trevlig fredagskväll och en trevlig dag på Karlstads WR! MEN - det bidde lite fel när du skrev "Jörgen och Katarina's Ozzy".....

Det ska vara "Göran och Katarina's Ozzy.....

Jörgen är husse till Bozz vet du la?

Fniss,

Kram och natti natti,



Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela