UnitedTears

Lite smått jobbigt

Publicerad 2010-05-31 21:19:19 i Allmänt,

Det där med att behöva byta nätverkskablar hitan och ditan, och starta om modemet och få allt Internet samt tv att försvinna, bara för att få Internet till mitt rum. Det känns lite småjobbigt. Därför är jag mycket oaktiv med allt som kräver Internet. Istället läser jag och läser och läser. Igår läste jag ut den fjärde boken ur Vampire Diaries serien, jag började med typ igår också. Eftersom den slutade så bra var jag ju tvungen att köpa resterande böcker idag! Dock dröjer det läääänge innan jag får dem *sad face*. Men det är värt väntan, hoppas jag. Det var länge sen jag läste böcker som påverkade mig så mycket. Jag kan verkligen inte sluta läsa, jag blir rädd och ledsen med karaktärerna, och efter att jag lagt ifrån mig boken sent på kvällen, efter att ha avslutat en läskig del, då känner jag mig faktiskt lite smårädd. Jag kunde inte ens ha fönstret öppet häromnatten pga det. Det är riktigt härligt när det blir så tycker jag! När man verkligen känner att man är med i boken.

Jepp, så är det! Nu ska jag dock se Lost. Jag kommer inte kunna koncentrera mig på någon annan bok ändå, så då kan jag passa på att se på alla avsnitten! Undrar hur långt jag kommer i serien innan jag får böckerna! I guess we'll find out soon!

Good bye.


♥ Ian Somerhalder! Fruktansvärt snygg!! ♥

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-06-02 20:30:38

sv: Ja men eller hur! :D

Vhs äger, och jag är den enda i familjen som har kvar min vhs spelare XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela