UnitedTears

The Adventures of Tom Sawyer

Publicerad 2011-03-28 19:11:31 i Allmänt,

Jag har ju länge velat läsa något av Mark Twain's verk, eftersom det är något som man bara måste som bokälskare! Givetvis är det The Adventures of Tom Sawyer och The Adventures of Huckleberry Finn som har lockat absolut mest.

I och med att vi ska läsa klassiker i skolan tänkte jag läsa Huckleberry Finn, men fick veta att detta skulle göras gruppvis och att en grupp skulle läsa Tom Sawyer, vilket faktiskt är första boken. Då bestämde jag mig för att vara med dem och få läsa The Adventures of Tom Sawyer. Än så länge är den lite svår, men ändå bra! Dock måste jag ha läst över 100 sidor till nästa gång bara för att jag var sjuk förra veckan. Ajsingbajsing, kan bli jobbigt! Får se till att läsa mycket i Göteborg och London.

London! McFly! I can't wait!

Snart blir det nog lite bokinlägg igen, om Tom Sawyer, och möjligen sjunde boken av The Vampire Diaries serien. Yes yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela