UnitedTears

Träna? Vila? Synda?

Publicerad 2011-05-28 17:46:56 i Allmänt,

Idag kände jag för att vara aktiv och ha en ordentlig vilodag med mycket synd! Än så länge har det blivit vilodag med synd och påbörjan till städning av mitt hus.

Jag och mamma var och handlade förut och jag blev så galet sugen på Ben and Jerry's choklad glass med marshmallows och chokladfiskar! Eller... egentligen blev jag sugen på choklad, mörk smakrik choklad! Doch hade inte vår Ica just den sorten och istället köpte jag Nordic Water Peace för att "rädda Östersjön".


Dock var det nästan ingen choklad i den vilket var en besvikelse... Men jag fick synden i alla fall!

Nu ska jag fortsätta städa och sen försöka ta en springtur. Linniment på låren och en liten tur. How about that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela