UnitedTears

En ny dag

Publicerad 2012-08-30 11:14:00 i Allmänt,

Två nätter har min lilla bebis (med e) sovit här. Det har varit jättemysigt och han har till och med låtit mig ligga kvar till klockan 10! Det är inte så att han har väckt mig då, utan mer att jag känner att det är dags att gå upp och att han kan behöva ut. Idag tog vi en långpromenad. Eller ja, lång i den bemärkelsen att jag inte brukar promenera lika mycket längre, men plus/minus fem kilometer blev det åtminstone. Nu ska jag steka mig ägg och bacon (mums, SALT!) och njuta av lite sen frukost. Därefter ska jag nog fortsätta med min kreativa sida innan jag tar tag i kurslitteraturen och min systers födelsedagsfirande. Den ungen blir 13 år idag... 13! Tonåring ju! Hur gick det till?? Hon ska ju fortfarande vara en sisådär åtta år. Hm...

Nej, det börjar suga i magen... Breakfast time!

Min lilla Disney. En kille som alltid är trogen och pålitlig, som alltid blir glad när jag kommer, som aldrig vill att jag går och som alltid vill vara hos mig.

Kommentarer

Postat av: Fotograf Annie

Publicerad 2012-09-10 22:47:16

Gulligt namn på en söt vovve :)

Svar: Tack! Som Disney-nörd låg det namnet nära till hands ;)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela