UnitedTears

Förväntan och längtan och vila

Publicerad 2013-10-31 21:40:23 i Allmänt,

Igår sa kroppen ifrån. Feber. Den ville vila! Igår fick den göra det till viss del. När jag kände mig piggare satte jag mig med tentan som skulle opponeras idag. Det var skönt!

Idag har jag istället tagit det ännu mer lugnt. Efter opponeringen åkte jag hem. Åt lunch. Satte mig vid datorn och ändrade på småsaker i tentan. Därefter skrubbade jag duschen noga, duschade varmt och skönt och sen bara var. Tidig middag sen la jag mig framför brasan på spikmattan och bara låg. Därefter satt jag bara. När jag tänkte att det kunde vara bra att göra något började jag packa väskan för en helg borta.

Tid av kvällen fanns än. Nu då? Jag orkade verkligen inte mer dator och film. Jag ville ha brasans värme... Min tredje bild på två dagar på börjades! Den här var den andra som blev klar. Mormors 70-årspresent gjorde jag igår och idag började jag på en skiss samt att Klarin kommer att få sin bild.

Nu är det snart läggdags! Äntligen! Bara one sleep to go! Jag är som ett barn inför julafton.

Disken väntar, sedan ska jag sova! Förhoppningsvis kommer jag iväg till jobbet imorgon samt att jag kanske orkar med lite lättare träning.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela