UnitedTears

En tacksamhetens stund

Publicerad 2013-09-22 12:07:49 i Allmänt, Tankar,

Tänk att jag slutar aldrig att förvånas över människor! Det är helt otroligt vilka jag har runt mig. Igår hade jag inflyttningsfest och precis som alla gånger när jag har en fest med "mig" i fokus är den största gåvan att folk vill komma och ha roligt med mig. Allt annat känns som överflöd. Det är inte för intet som jag har slutat fira min födelsedag!

Men så igår då. Mina vänner droppade in med den ena presenten efter den andra. Fina presenter, väl uttänkta för att passa mig. Jag blir alldeles varm när jag ser på det som de har gett mig! Den omtanke och generositet som faktiskt ligger bakom är helt otrolig! Som jag inledningsvis sa: jag slutar aldrig att förvånas. Det är med stor tacksamhet och kärlek som jag tänker på alla fina människor jag har lyckan att få i mitt liv. Att det finns de som verkligen lägger ner sig för MIN skull, som verkligen bryr sig.

Givetvis gäller inte detta bara gårdagen och de som var där. Det är även fina, underbara vänner som inte kunde vara på plats och min underbara familj. Det är en överväldigande känsla att tänka på alla dem och vad de gör för mig.

Tusen och åter tusen tack! Jag hoppas att alla berörda känner kärleken jag skickar till er!


Titta bara! En fantastisk vegetarisk kokbok, jag som är vegetarian, älskar matlagning och vill ha nya tips och idéer. Rött och vitt vin, till den vinintresserade. Det röda tillsammans med två sorters hembakta praliner och en chokladkladdtårta - jag som är helt såld på choklad. Det vita tillsammans med ännu mer choklad och som har diskuterats länge och väl för att det ska passa mig. En popcornmaskin i form av en pingvin med tillhörande popcorn - det enda i snacksväg som jag äter. Inget smör, ingen olja, lagom mängd och en underbart söt maskin. Captain Morgan att lägga till i min spritsamling med minnet av att späda colan med rom och inte tvärtom. Cava, underbart gott! En fantastisk fruktskål med mina favoriter samt en ny frukt att prova. Passar gott till fruktomanen och utgör en fin inredningsdetalj. Ni ser. Detta var Alexandra i ett nötskal!

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2013-09-22 16:29:19

Vad roligt att höra att du hade en bra kväll! Väldigt roligt att jag fick komma :D

Svar: Du är alltid given till att bli inbjuden! :)
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela