UnitedTears

Snart kan jag säga: 1 down, 1 to go

Publicerad 2014-09-29 10:32:52 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Timmarna före tentan. Jag vaknar klockan åtta men ligger och drar mig till strax innan nio. Kliver upp och är inte hungrig. Istället går jag in i den här rollen:
 
 
Och inom kort:
 
 
 
Nu är det rent och fräscht hos mig igen. Jag har även köpt biljett till en helg i hemstaden om några veckor, frukosten har jag nu ätit och tänkte byta roll till skribent och skriva på mitt reportage, vilket går lite sådär... Jag kan nog behöva lite hjälp. 
 
När jag letade upp ovanstående bilder fann jag av någon anledning även bilden nedan. Den var lite komisk! Därför fick även den följa med i inlägget.
 
 
Sista stunden innan det är dags att åka ska jag fortsätta försöka skriva reportage och även förbereda mig mentalt inför skrivningen. Kortsvarstenta... det borde gå bra! Det känns fortfarande bra. Nu är det spörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela