UnitedTears

Thorgården

Publicerad 2015-01-31 22:41:21 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

En långkväll på Thorgården med insparken var fantastiskt rolig! Vi åt mat ihop, reccarna fick framför spex och sedan var det dans och fest natten lång. Jag dansade faktiskt inte så mycket, men jag vet knappt vad jag gjorde heller. Jag och Maria var nog lite överallt och ingenstans. Vi bastade en stund också. Jag lite längre. Det var förvånansvärt skönt, och trevligt också med sällskapet! Antagligen är det tack vare det långa bastubadet som jag knappt känner av gårdagens träningspass! Att min träningsbuddy har det värre får djävulen i mig att fnissa lite!

Vi hade egentligen övernattning på Thorgården, men eftersom det var nära hem och det var oklart vilka som skulle få sovplats, åkte jag hem. Lyckligtvis hade jag sällskap hela vägen. Det är tråkigt, och kanske inte helt säkert, att transportera sig hela sträckan mitt i natten själv. Det var verkligen skönt att få vakna i sin egen säng!

Nu är jag otroligt trött! Det blev trots allt inte mycket sömn imorse, jag har jobbat med Kondoma Mera och sedan lagat mat och ätit middag med en granne, följt av kortspel och bara umgåtts. Mot slutet var det svårt att hålla ögonen öppna. Sängen ropar högt efter mig nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela