UnitedTears

Om snart

Publicerad 2016-04-28 16:22:03 i Allmänt,

Just nu tycker jag inte alls om den tränaren som har gett mig mitt träningsupplägg. Nu när jag inte har tränat ordentligt på länge är det tungt. Riktigt tungt. Övningarna i sig, inga problem. Kombinationen, glurg... Vad tror hon om mig? Att jag är någon elitidrottare. Nej, det här är tufft. Just nu. När jag är något ur form. Om snart kommer det gå bättre. Om snart klarar jag detta, även med den sista övningen. Eller ja, det här gymmet är lite omodernt i vissa avseenden och har ingen trappmaskin. Hopprep får ersätta. Eller ja, det här gymmet är lite omodernt ibland och har inga hopprep. Men om jag tar med mitt egna som jag köpte i helgen. Då, då kan jag klara hela upplägget som jag körde idag. Ja, om snart alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela