UnitedTears

Avkopplande yoga-pass var det alltså

Publicerad 2017-03-29 21:18:39 i Allmänt, Jag älskar att springa,

Tanken var att jag skulle ta ett lugnt yogapass som återhämtning eftersom jag cyklade långt i söndags och var på ett spinningpass igår där jag verkligen körde slut på mig själv. Så vilket pass hittar jag? Jo, ett som heter styrka och AVSLAPPNING. Perfekt efter en lång dag på jobbet, enligt Boho Beautiful (YouTube-kontot). Vad ska jag säga? Jag svettades och kämpade ganska bra. Jag vet inte om jag skulle kalla det avslappnande, men det var lite lätt utmanande och roligt. Jag fick testa lite nya saker och se hur jag har utvecklats sedan jag började med yogan. Utveckling ser en sällan. Det är när de där tillfällena dyker upp som det verkligen går att se. Nåväl, träning två dagar i rad. Vi får se om det blir någon löpning imorgon. Eller om det får sparas till fredag. Det visar sig! Nu ska jag njuta av resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela