UnitedTears

Uppdatering i bilder - igen

Publicerad 2018-05-17 10:28:29 i Allmänt, Jag älskar att springa, Studentlivet i Uppsala,

(null)
Lyxmiddag - improviserad champinjonsås med potatis, quinoa och grönsaker. Jag blev förvånansvärt nöjd med såsen!

(null)

Det är sommar, det är sol och jag är svensk. Jag tog mitt sittunderlag, min dator och anteckningar, fann mig ett träd på gården och satt utomhus och pluggade och njöt av vädret.

(null)
Ja, jag är full av dumma idéer... men att springa i den här miljön är svårslaget! 

(null)
Jag längtar till sommaren är här på riktigt och jag kan springa här oftare utan allergiproblem.

(null)
Ja, sen hade ju PortionenUnderTian cook-along på Instagram och jag behövde matlådor. Bombnedslag i köket men god mat till matlådorna!
 
(null)

(null)

(null)
Inte en del av cook-along, men vad gör en när en har rivit en gigantisk sötpotatis och bara använt en liten del? Jag blandade det med svarta bönor och en solroskärnsgrädde som Hanna på PortionenUnderTian finurlat ihop. Enkelt, smarrigt.

(null)
Slutligen har vi gårdagen. En varm dag då fönstret fick vara öppet och en gigantisk geting letade sig in i lägenheten. Lyckligtvis var denna geting snälö, kollade av läget och åkte sedan vidare för nya eskapader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela