UnitedTears

Bra lösning på dålig fantasi: uppdatering i bilder

Publicerad 2019-04-28 15:05:00 i Allmänt, Jag älskar att springa, Livet som vuxen,

Det får bli lite bilder nu, snarare än text. Påsken spenderade jag hos mina föräldrar där vi passade min brorsdotter. Jag njöt av miljön och vattnet, gjorde yoga både på altanen och bryggan, träffade vovvarna, var till gymmet, träffade mer bebis och hade det allmänt bra!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Sista dagen, strax innan jag skulle åka körde jag backintervaller. De kanske ser så ut, men de är fruktansvärt jobbiga! Långa och sega. Det var äckligt jobbigt och jag insåg att jag är riktigt dålig på backar. Något att jobba på.
 
(null)
 
(null)
 
Hemma i Uppsala hade vi en jättefin soluppgång häromdagen. Klockan var bara 5.40, men solen var magisk. Precis utanför gymmet finns också fantastiskt fina träd som blommar för fullt.
 
(null)
 
(null)
 
Och när det blev dags för fredag var jag mer än redo för helg. En kollega skrämde slag på mig när jag stod i köket och förberedde kaffet, och strax därefter slog jag dessutom ut filtret med allt kaffepulver. Det var kul.
 
(null)
 
Även om jag inte har bilder från helgen var den inte så dum! Jag tränade med PT i fredags och han tog död på mig. Igår vaknade jag vid 5 och misstänker att det berodde på att jag hade försökt vända mig. Bålmusklerna tyckte inte om den idéen! Axlarna var också spända till tusen och gav mig huvudvärk. Men solen var härlig och vi njöt i den i flera timmar. Nu taggar jag löprunda också, förhoppningsvis med lite distans. Bra helg med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela