UnitedTears

Stadsloppet

Publicerad 2019-06-12 10:45:08 i Allmänt, Jag älskar att springa,

För fjärde gången har jag sprungit Stadsloppet. Ett roligt 10 kilometerslopp med många deltagare, musik längs vägen och människor som hejar längs alla kilometrar. I år sprang mamma och jag som en liten uppvärmning inför Stockholm Halvmaraton. Det var jätteroligt och riktigt lyckat. Även om jag inte blev helt nöjd med min tid hade jag behövt träna mer för att prestera bättre. Däremot kändes kroppen otroligt bra efteråt vilket egentligen är ännu mer värt. Sist jg sprang lite längre i mina tåskor kunde jag inte gå på flera dagar! Nu var jag bara lite stel som sig bör efter träning, men inte värre än så. Nu är målet att springa halvmaran i tåskorna också. Det kommer bli en hel del träning i sommar!

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela