UnitedTears

Boda Borg!

Publicerad 2019-05-16 17:16:38 i Allmänt, Livet som vuxen,

Förra helgen var fantastisk! Mina syskon och jag åkte till Boda Borg för dagen och hade det riktigt roligt. Vi sprang runt till olika rum och försökte lösa de olika uppdragen. Jag skulle ljuga om jag sa att vi var bra, men vi löste åtminstone några. Framför allt hade vi roligt ihop. Det är det viktigaste. Min kropp var riktigt trött mot slutet, och jag somnade nästan i bilen på väg hem. Knäna var hyfsat blå också. Det tär på kroppen att vara på Boda Borg - på ett jättehärligt sätt! Förhoppningsvis kan vi åka dit snart igen. Vi har några rum att lösa innan jag är nöjd!
 
(null)

Dagarna som följde var jag verkligen trött. Jag vet inte om det berodde på själva Boda Borg, eller om det var för att det blev varmt igen och pollen exploderade. Den här veckan har dock känts längre än någon vecka gjort på evigheter. Sedan i onsdags har det känts som fredag. Jag har vaknat alla tre morgnar och trott att det är helg. Den besvikelsen som uppstår när jag insett att det inte varit det är inte rolig... Nu är fredag äntligen här! Efter en bra arbetsdag och köttigt (mördande) träningspass jag längtar efter att packa ihop datorn och få sätta mig med ett glas vin!

(null)
Den här helgen beställer jag mycket solsken och härligt fix på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela