UnitedTears

20 april, första dagen efter lovet

Publicerad 2009-04-20 18:55:12 i Allmänt,

♦Tro det eller ej så har inte jag varit så jättetrött faktiskt. Jag trodde jag skulle vara helt död första dagen i skolan efter lovet. Visst, jag var trött imorse och i början av dagen, men sen gick det bara uppåt. Det tog mig några timmar innan jag vaknade till liv. Jag läste dessutom 18 sidor för mycket på svenskan förut. Onödigt måste jag säga...
  Konstigt nog har jag inte varit hungrig heller. När klockan blev halv 1 och lunchdags, då hade jag mycket väl kunnat ha ännu en lektion utan att ha ätit.
   Så, med tanke på att jag inte var trött förut, så var jag inte det ens när jag kom hem. Jag åkte med pappa, och när vi kom började mamma med maten, jag satte mig vid datorn, en stund senare mat och sen.... Då blev jag rastlös! Inte ett dugg trött, bara uttråkad. Egentligen var jag väl trött, men så där konstigt övertrött. Så jaa, jag gick ut och grävde i lannet, och mamma blev förvånad över att jag grävde och vände i hela. Det kändes i ryggen kan jag lova. När jag kom in sen tänkte jag att jag skulle gå ut och sätta mig och måla, men så mindes jag att mamma gav som förslag att gå ut och leka med Pricken så han får träna lite inför racet. Det gjorde jag då, men jisses vilken kondition man har. Han hade kunnat lekt tio gånger så länge som vi gjorde, men jag blev så trött. Jag står ju inte direkt still och bara kastar en leksak. Det är ju inge kul. Nej, jag springer och jagar honom och har mig, kör dragkamp, springer lite mer. Och sen är jag trött!
  Jag lär alltså kunna sova rätt bra ändå ikväll tror jag.

Nu ska jag i alla fall sätta mig och måla och lyssna lite på min drog, McFly!
I am truly madly completely in love with them!
♦Bye!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela