UnitedTears

21 augusti

Publicerad 2009-08-21 14:52:13 i Allmänt,


Så här kan det också se ut när man gosar med Disney. Nosen ser ut som en björn, och han ser hungrig ut, som att han vill äta upp mig! Eller så är han bara trött och gäspar, hehe. Eller nyser kanske? Well, you never know!
Idag är jag betydligt bättre! Ingen feber när jag vaknade, och knappt ont i halsen. Det känns riktigt skönt! Tillfälligt sjuk... är inte ens trött som jag brukar vara. Så, jag kan nog gå till skolan på måndag. Det ska faktiskt bli lite kul, för jag har saknat mina kompisar där! Synd att dom ska gå så långt bort bara, och inte i samma klass längre. Men, jag får träffa dom ändå! I alla fall bästaste QuAnna, tihi!
Nej, nu ska jag inte sitta mer vid datorn, har suttit här hela dagen, inte bra, inte bra!
Take care all!
Bye!

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2009-08-24 21:00:42

haha ja eller hur, jo det verkar lite mysko men han är ju med måste ju se den! Ja the bermuda triangle är bra! :D

Ja det gick bra, nja inte helt frisk är fortfarande grötig i halsen och hostar men det gick bra :)

hur är det med dej? :D

xoxo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela