UnitedTears

23 januari, Lasse och Morgan

Publicerad 2009-01-23 20:01:06 i Allmänt,

Tre lektioner, träning och sen hem. Det är ganska soft att ha så på en fredag. Hade tänkt börja skriva på min labrapport när jag kom hem, men jag blev så trött så jag orkade inte. Istället blev det att titta på House och SEN skriva på labrapporten. Nu är jag verkligen stolt och glad över mig själv! Idag var mitt skrivande som vanligt! Jag har skrivit en sida, som är bra faktiskt, utan att behöva tvinga fram något alls. Det kom ganska mycket av sig självt. Det måste jag säga är riktigt skönt. Vad som kan ha varit lite till hjälp kan ha varit alla min ljus, typ tjugo stycken. Det gjorde hela rummet stämningsfullt och mysigt.

Så, om en kvart börjar Let's Dance. Jag funderar på om det är värt att se på det idag. Mojje blev dålig och fick hoppa av, och då är det bara Morgan kvar som är rolig, och han är inte tillräckligt rolig. På tal om Morgan. När jag var liten så brukade jag titta på Lasse och Morgan, Sopgubbarna. Det var superbra! Ända sen dess har jag gillat dom killarna. Dessutom hade vi en talbok med Sopgubbarna som jag har lyssnat på mycket! Men så vips(!) så var den borta en dag. Jag vet inte vart den tog vägen, den bara försvann och då blev jag ledsen. Jag älskar deras röster och jag kan varenda sång på skivan. Så, den blir det till att hitta snart. Jag har i alla fall turen att ha fått Varför Är Det Så Ont Om Q, som verkligen är min favorit!

Okej, jag har bestämt mig, in och vara social med familjen! Så,
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela