UnitedTears

27 juli, skriva skriva!

Publicerad 2009-07-27 19:36:15 i Allmänt,

Jag förstår det inte! Jag vill skriva, skriva, skriva, skriva!! Men vad? Det har jag inte en aning om. Jag vill bara vara kreativ på det skriftliga sättet! Om jag bara kunde komma på VAD jag ska skriva, då kommer det inte finnas något tangentbord kvar imorgon, eftersom jag har väl skrivit sönder det. Så känner jag mig! Kommer den perfekta idéen kommer jag inte kunna sluta skriva. Men mupp! Jag lär aldrig komma på vad, så det blir väl bara massa skit här istället, hehe.

Nej, nu ska jag sätta mig och tänka.... och läsa.... kanske kan få inspiration därifrån? Från Harry Potter that is. Har redan börjat på något en gång, men jag känner inte för att fortsätta på den direkt.... Det har inget med Harry Potter att göra då... utan det är bara något jag kommit på att skriva om. Neijsh,
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela