UnitedTears

25 september, GUESS WHAT!!!!!

Publicerad 2009-09-25 19:32:51 i Allmänt,

McFLY KANSKE KOMMER TILL SVERIGE!!!!
Någon som anar hur hyper och glad och otrolig WIIEEE!! Jag blev ?!??!
Mitt absoluta favoritband sen många år tillbaka, äntligen kommer de hit kanske!
Läste det från Sweden McFly Street team. Jag hoppas det är ärliga och seriösa typer. Man vet ju aldrig, men om det stämmer så kommer de till Sverige den 7 november kanske... JAG ska dit!! JAG ska stå LÄNGST FRAM!
Haha, ååh, vilken lycka om de kommer!
Mamma lovade till och med att följa med mig dit! Konserten får jag gå på själv, om jag inte absolut vill ha med henne. Det spelar inte mig någon roll, men jag kan gå själv också. Jisses! En bra dag blev just ÄNNU BÄTTRE!!!!!

GAAH!!!!!
Nu måste jag nästan springa ut och avreagera mig!!!!



BYE!!!!!

Swedish McFly Street Team Blog

Swedish McFly Street Team Forum

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela