UnitedTears

Underbara sköna!

Publicerad 2010-04-27 19:48:36 i Allmänt,

Jag var ute och gick förut när jag plötsligt insåg jag att jag inte var ute av samma anledning som jag brukar. Nu var det inte att jag ville ha motionen, eller rörelsen eller luften. Nu ville jag vara ute, bara för att! Det var så vackert väder, fåglarna kvittrade och jag kände bara för att göra en piruett eller dansa eller bara hoppa omkring! Och inte nog med detta! Efter en kort stund började det regna också. SOLREGN! Så fantastiskt härligt är det, och dessutom tittar regnbågen fram då. Det var riktigt underbart. Jag gick och var riktigt nöjd.

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-04-27 20:33:07

sv: haha busigt av dig ;) jo men jag har faktiskt nästan en sådan kjol :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela