UnitedTears

Sunday

Publicerad 2010-09-12 16:08:10 i Allmänt,

Än en gång har jag kollat "Ej godkända" kommentarer och hittade säkert ett tiotal. Jag blir så trött! Varför kommer de inte upp tidigare? Det är inte sällan jag kollar dem heller. Galet.

Erik frågade mig häromdagen om jag har övergivit min blogg. Nej, det har jag faktiskt inte, även om det kan verka så. Jag har helt enkelt inte haft lusten att sitta vid datorn. De senaste fem veckorna har jag istället spenderat med att glo på Gilmore Girls. Nu är jag på sjätte säsongen av sju. Alltså lär det inte dröja mer än ett par veckor innan datorn blir attraktiv igen.

Kommentarer

Postat av: Klarin

Publicerad 2010-09-26 23:03:15

nu när du kollat klart så blir det kanske mer uppdateringar här då ;) vill också ha hund för övrigt :O <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela