UnitedTears

Gym, skola, fika, gym?

Publicerad 2011-08-31 19:57:59 i Allmänt,

Idag har varit en bra dag igen! Jag var uppe med tuppen - kändes det som - för tid hos sjukgymnasten vid halv 8. Jag fick akupunktur i höfterna igen samt ett par övningar till ben och rygg. Därefter åkte jag till jobbet och hälsade på. Flera kommenterade att jag stod på fel sida, vilket var kul. Då är jag inte helt fel för mitt jobb alltså!

Spontant följde jag med mamma till morfar innan jag åkte hem, åt brunch och cyklade iväg till Universitetet. Det var inte den svåraste föreläsning jag varit på. Det mesta var gammal skåpmat, men uppenbarligen var det många som inte hade koll på vissa saker.

När jag kom hem träffade jag QuAnna, och vi tog en fika innan jag cyklade iväg till gymmet igen. Denna gång för ett Core Ball pass med Petter. Det var lite av en besvikelse, för det var ganska lätt, men det kanske byggs upp. Det var ändå första passet för "säsongen".

Nu är jag lite sliten. Jag sitter i fåtöljen och med middagen redo, fast för långt borta! Jag orkar inte sträcka mig! Det blev för övrigt nästan samma som jag åt till min brunch. Mums! Eftersom jag är lite seg kände jag att jag sparar fläskfilén till lunch imorgon. Jag kommer behöva den bättre då än nu.

Det är nog ändå dags att äta lite. Jag måste duscha också! Sedan ska det bli skönt att sova! Jag ska nog lyssna på Tchaikovski ikväll igen. That is love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela