UnitedTears

...

Publicerad 2011-03-23 19:33:49 i Allmänt,

Jag är trött på att vara sjuk! Jag var nyss sjuk! Och innan det hade jag också precis varit sjuk! Och det samma innan det. Nu är ju sjuk igen. Nedrans feber! Hoppas upp och ner och hindrar mig från att göra det ena och det andra. Jag vill träna! Men kan inte och det gör mig trött och ledsen...

Imorgon ska jag i alla fall till skolan, feber eller inte. Jag har varit fruktansvärt rastlös de här dagarna jag har varit hemma och nu orkar jag inte mer. Så det så.

För övrigt åker jag till England om EN vecka!!!!! JIPPIE!

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-03-23 19:57:29

Jag hade sådär förra året med att få typ förkylning på förkylning på förkylning, och lika illa varje gång med feber och halsont så man knappt kunde prata.

Lider med dig, hoppas du blir frisk snart och att det inte kommer tillbaka :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela