UnitedTears

Gotta love freedom!

Publicerad 2011-09-28 10:21:59 i Allmänt,

Två lediga dagar i rad. Inte helt dumt! Dock blev gårdagen inte helt ledig eftersom jag gick på den frivilliga Preparandgrammatiken. Egentligen bara som sällskap, men jag insåg att det var ganska lärorikt ändå. Därför kommer jag nog gå dit de andra gångerna också!

När jag kom hem vid ca halv 5 skrev jag lite på min argumentativa uppsats för att sedan åka och handla, och därefter laga mat. Jag fick ju finbesök av Klarin igår kväll, och då ville jag har ju ha något gott att bjuda på. Det slutade lite med att vi fick myskvällen vi pratat om så länge! Tacos med tända ljus, för att sedan gå över till fåtöljen med kaffe och glass med bär. Mums! Humöret var verkligen på topp när jag väl gick till sängs!

Nu sitter jag, mindre roligt, med den engelska grammatikläxan. Verb. Det måste göras om jag vill hänga med någorlunda på föreläsningen imorgon. Jag måste även skriva mer på min uppsats. Helst vill jag undvika stressen som jag hade sist, och tänker därför försöka bli klar i god tid. Då är det skönt att ha så pass mycket ledigt, för då kan man sitta hela dagar och göra det man ska, ta en paus när man känner för det, sova ut om man vill det, och bara ta sin tid. Det är himla härligt!

Ikväll blir det för övrigt träning också! Först 45 minuters core ball, och efter det 75 minuter power yoga. Hoppas att jag inte är död när jag kommer hem, eller vaknar imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela