UnitedTears

Förändring ska ju vara bra har jag hört

Publicerad 2012-05-26 15:18:53 i Allmänt,

Jag är en person som är i behov av mycket förändringar. Det behöver inte vara stora, men hela tiden. Antagligen hör det ihop med min raslösa själ. Jag var oerhört trött på min lägenhet, jag letar till och med ny... Dock är det en stor förändring och därför tänkte jag att jag provar med en mindre först och möblerar om! Sängen är det enda som står det den brukade, allt annat har fått en ny plats. Det ska bli intressant att se hur jag trivs när jag är färdig! Det är en bit kvar dock. Nu väntar jag på att golvet ska torka för då kan jag lägga tillbaka mattan sen och fixa fönstren.

Jag har ju sådana där stora fönsterbräden i marmor. De är jättefina! Men svåra att göra något med. Det brukar sluta med att de fungerar som en avlastningsplats vilket inte alltid är jättevackert. Jag vill ha en liten målarhörna, men till det behöver jag införskaffa ett skrivbord osv, men jag tänkte att så länge kan jag ställa upp mina pennor och dylikt lite fint i ett fönster. Fönstren är trots allt lätta att förändra. De kräver inte mycket jobb. Nu är golvet torrt, så, tillbaka till min lägenhet!


Jag tänkte för övrigt att jag kunde visa lite bilder från mumsiga måltider jag har tillagat de senaste dagarna:


Biffar med kokt sparris, stekta champinjoner, stekt zucchini, grönsallad och kesella med örtsalt.





Brunch innan ett hårt träningspass med personlig tränare.





Hemmagjorda hamburgare på salladsblad istället för bröd. Stekta champinjoner och zucchini, ost och tomat samt en egengjord dressing med riven morot i. MUMS!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-05-27 14:38:36

Jo läger är ju TUSEN gånger bättre det håller jag med om. Jag var och tittade men fick den inte :<

Planen just nu är att bo kvar här under sommaren, och utnyttja gratishyran i juni och juli. Sen försöka hitta en etta som är större än denna till hösten.

Var ligger din lägenhet då? Biffarna såg förfärligt goda ut btw! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela